En konstig man måste jag medge.

Dagen har flytit på i sakta mak, iaf lugnt mak, det har inte varit mycket att göra på det där stället denna förmiddag. Manuella kördes inte eftersom det bara var 6 packare på plats, så det blev bara robot, har inte gjort något annat än att sitta i trucken och spela trivial pursuit på mobilen och lyft av pallar lite då och då..ganska trist, men man får ju se dej från dej ljusa sidan, kaffepaus nästan jämt =).

Satt och tittade igenom min reklamhög igår medans jag språkades med Micke på telefonen, såg då till min förvåning att dom sålde soffor på ÖB för 3500:-, svarta lädersoffor (inte äkta, men ändå), och jag som så länge suktat efter en ny soffa. Micke tyckte jag skulle slå till, okej, dom kanske inte håller en livstid, men va fan, man lär väl inte ska ha samma hela livet förhoppningsvis. Johan var på och vi åkte till Böle och hämtade en släpvagn med kappel, måtte sofforna finnas kvar tänkte jag och hurrade av glädje att jag äntligen skulle få sitta i något snyggt om kvällarna (ta inte illa upp Soppsan), när vi kom fram fanns sofforna till min lycka kvar och för att fira det så inhandlade jag också en golvlampa att ha emellan dom..snyggt snyggt!
Äntligen hemma började Johan plocka fram diverse verktyg som kunde behövas för att montera ihop den, men icke, det var bara benen som skulle skruvas på och till det var dom så generös att man fick 2 (!) insexnycklar, schyssta klubben! Så nu står sofforna i mitt vardagsrum och glänser i all sin prakt..underbart!

Ska till Flanders nu och hämta lite prylar!

H E J D Å

JA, just ja, den konstige mannen ja, satt i min vanliga ställning i min truck och kollade lite på mobilen när det plötsligt kommer en man och går, jag vet vem det är, han jobbar på Acb, men jag har aldrig pratat med han, tänkte väl att man skulle göra som normalt folk och hälsa, så jag sa "Hej Hej" när han gick förbi, men den jäveln svarade inte, han tittade inte ens på mej, gick där i sina fula kortbyxor och sina jävla smala ben och sitt gråa hår och trodde att han var bättre än alla andra (det såg ut som han trodde det iaf), jag vart så jävla less så jag var tvungen att gå bort och yla lite för Soppsan. Fulare jävel har jag då aldrig skådat och är man otrevlig och inte ens kan hälsa är ju inte det ett plus precis, har du så jävla många polare så du inte ens kan hälsa på dina egna kollegor, då kan du fara och flyga din fula fan! (Dessutom tror jag inte att du är så jävla populär din stygga kossa). Så, nu var det sagt!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahaha! Du är en bitter liten kvinna du!

Postat av: Ida

Hokken fan kan denne otrevlige jäkel vara då?

2007-08-24 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se