Oyee.

Igår hade jag celebert besök av Ida, Pellets och Danne,
vi åt Daimtårta och pratade om allt mellan himmel och jord.
Tommy Jönsson ringde och berättade att min trucker kollega Jan-Ola hade åkt ambulans in på sjukhus,
turligt nog var det bra med honom och han låg inne för observation nu.
Inatt vart det iaf jag och Tobbe som kirrade truckandet,
det gick mycket bra.

Skrattar mycket nätterna igenom åt och med mina kompisar,
det finns många som är riktgt roliga, någon som är helt uppe i det blå och några som jag börjar störa mej mer och mer på.

Häromdagen så skulle jag gå på toaletten på Acb,
satt där i godan ro tills jag skulle gå ut och insåg att dörren inte gick att öppna.
Vred och vred åt alla de möjliga håll,
fick till sist kalla in förstärkning av Anders,
tur att jag hade mobilen i fickan vill jag lova.
Kickade till dörren med mina 37or och tillslut gick den upp.
Vad jag vet så är det 3 stycken som har blivit inlåsta på den där toaletten,
och ändå vägrar dom byta lås.
Ove det geniet tror tydligen att vi står och rycker i dörren när den är låst och säger att den gått i baklås,
så nu har han fixat dörren, han sprutade röd och grön sprayfärg på var sida om låset så att vi ska veta när den är låst och inte - bra gjort, 1 - 0 till dej Ove, färgen hjälper säkert!

H E J D Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se