Fucking jävla kuk Åmål.

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade igen,
så nu, mina vänner, ska jag skriva lite.

Handlat klart nästan alla julklappar nu iaf,
känns skönt så in i att ha allt grejat och klart,

Alla ni har väl läst eller hört om uppsägningarna på Acb och ja, jag är en av dom,
tråkigt som fan, men det känns ändå inte alltför jävligt.
Jobbar min sista dag den 30 april, så 4 månader till får dom allt stå ut med mej på det bygget.
Sista dagen jag truckade idag, det var trist som fan, har ju trivts så jävla bra med det och med Jan-Ola..
det är sjukt hur det kan ta slut så fort, man tänkte verkligen att man skulle kunna jobba på Acb tills man dör,
dock är det inte det jag vill, men man trodde aldrig i sin vildaste fantasi att man skulle bli uppsagd,
Acb är ett ställe där man helt säkert har jobb livet ut om man vill det ungefär.
Men men, som Magnus sa idag "Allting gott har ett slut", okej att det inte har varit bra alla dagar på Acb och man ibland önskat livet ur dom flesta som jobbar där, men jag kommer ändå sakna det och dom mycket.

Nu till något annat..

Natten var relativt lugn men vaknade av att jag rullade runt, runt i sängen flera varv och hade ont i mitt högra knä, vaknade sedan klockan fyra av att jag storgrinade, hade så fruktansvärt ont att jag inte visste vad jag skulle ta mej till..men jag gick upp, tog en ipren och satte mej på badkarskanten och spolade varm vatten på knät, det hjälpte lite, la mej i sängen och snodde en filt runt knät och somnade efter ett tag.
Vaknade i morse och hade inte ett dugg ont. Näst sista passet på Acb skulle jag ut och tömma en container, och då jävlar i mej slog det till igen, gjorde så fruktansvärt jävla ont att jag trodde jag skulle gå av, fick en ipren av Anders och kunde nätt och jämt hålla tillbaka tårarna, hur jag än stod, satt eller låg så gjorde det så fruktansvärt ont, tänk er att någon tar tag i eran fot och vrider benet flera varv och sedan kör över det med en lastbil, så kändes det. Jan-Ola var en pärla och kirrade allting resten av kvällen när jag satt och kved, vid kvart i tio började den jävla tablettjäveln att värka. Danne var en riktig pärla han också som kirrade så att jag nu sitter på starkare tabletter.

Jaja, nu ska jag inte trötta ut er med massa tråkigheter som detta inlägg i helhet har bestått av.
Snart är det jul, jag längtar tills jag får ge bort alla perfekta julklappar jag har köpt, för i år är verkligen alla helt perfekta, enligt mej. Längtar efter all den underbara maten som man äter på jul :).
Och juldagen kommer bli den bästa ever!

Och mamma, FHM är Sveriges största livsstilsmagasin för män, For Him Magasine.

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se