Jaha?

Nu var det alla gånger ett tag sedan man uppdaterade senast,
det har inte hänt så mycket faktiskt.
Förra helgen var jag hemma i Rätan och umgicks lite med dom där hemma,
bakade pepparkakor hos farmoran och hade det allmänt trevligt.
Helgen som nu snart passerat har jag fördrivit inom 11ans portar..nästan..
Var i stan igår i hopp om att hitta dom bästa julklapparna,
men det var förståss förjäves, hittade 2 (!) julklappar, så nu är det bara resten kvar,
blir nog in på torsdag igen och kolla en sista gång och då SKA jag ha klart för mej VAD jag ska handla och VILKA affärer jag ska handla på så det blir någon ordning, hur skulle det se ut om man kom hem på julafton och bara hade julklappar till halva styrkan, det skulle inte se bra ut alls ska jag säga dej.

Igår gick kvällen ut på att spela Chicago, Plump och Buzz med Ida, Danne och Matte,
det var riktigt skoj, även fast jag kom sist i samtliga grenar.

Jaha, så börjar man jobba i morgon då, klockan två förvisso, men ändock,
orkar inte med denna jävla eftermiddagsvecka, är så less på den.
Men på tisdag får vi reda på hur det kommer att bli efter jul om jag inte minns helt fel.
På ett sätt hoppas jag att det blir fortsatt treskift, på ett annat sätt tvåskift och ett tredje bara ett skift,
anledningen till att jag vill ha treskift är att då kommer jag kunna fortsätta trucka,
anledningen till att jag vill ha tvåskift är att då kommer jag få sluta trucka och då ska jag baske mej söka ett annat jobb så fort som möjligt, då har man liksom en push att komma ifrån det där stället.
Ett skift är väl det jag minst hoppas på egentligen, för då är man ju rätt bränd, var ju många som jobbade där innan mej och då är det ju relativt kört. Jaja, man ska inte hålla på att spekulera, då blir man bara knäpp i kolan.

Nu är det nog dags att börja fundera på vad man ska laga till för middag,
samma problem varje dag, satan så jobbigt, jag kommer ju aldrig på något!

Nä, en liten kik i FHM innan det är dags för matlagning - och du, jag har köpt den själv, ett litet steg för mänskligheten, men ett stort för Ellinor..hehe



Kommentarer
Postat av: Britt-Louise i Rätan

FHM?

2007-12-17 @ 09:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se