Rätan, å lovely Rätan!

Nu har jag då satt mina 37or inom Rätans underbara gränser,
pappa och Emelie kom inklivandes ca kvart över elva, då jag inte ens hade tagit mej ur sängen.
Men sen gick det snabbt.

Även denna natt har varit som en skänk från helvetet,
funderade starkt, både en och två gånger på att ta Acb kniven och skära av hela benet.
Vaknade första gången vid fem och hade dödsont i knät,
tårarna sprutade och det vart inte avhjälpt med varken tabletter eller varmt vatten,
Danne ringde sjukvårdsupplysningen och den rara lilla tanten sa att det nog kunde vara en infektion på G i knät,
hon misstänkte också att det kunde vara en propp, men eftersom det inte var svullet så avfärdade hon det.
Lyckades tillslut somna om och sov i 3 timmar till innan det var dags igen,
även denna gång sprutade tårarna som om kniven satt i mej,
gick och la mej i badkaret och denna gång hjälpte det faktiskt..lycka!

Nu är jag som sagt i Rätan och ska tillbringa några dagar här,
härligt..där hemma bakas det för fulla muggar så jag tog flykten upp till datorn för att betala några räkningar.

Nää, nu ska jag hjälpa pappa att slå in lite julklappar. T J I N G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se