Both sides now.

Ja, jag säger då det,
lördagen har varit väldigt rolig..
Det började med att jag tog mej en 3,5a till maten,
satt sedan och drack lite fler 3,5or tills Manne ringde.
Åkte upp till Böle där jag avnjöt en mindre god knallrosa likör, slisk!

Åkte väl ner på panget strax före 22 och drack lite öl,
blev bjuden på både öl, grogg och jäger..
det tackar vi inte nej till :)
Pratade med massa fulla och glada människor och hade det trevligt.
När klockan började närma sej stängningsdags (vid sisådär halv 3),
så var det efterfest hos Biggan,
i svinkall kyla gick man hela vägen dit och satt å tittade en stund,
samt delade 1 öl och 1 cider med efterfestens övriga deltagare.

Kalasandet slutade vid sisådär halv 4 tiden och då var man lagomt slut,
gick hem och la mej under en massa filtar på Postvägen och somnade som en klubbad säl.

Men visst hade jag trevligt i helgen,
oooh så kul det var!


Kommentarer
Postat av: Erika

Härlisch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se