Brännskador och Bubbelgum..

De senaste dagarna på Acb har gått ut på att trucka, det är faktiskt riktigt roligt. Har lastat in massa material i en pikup. Skulle palla om en pall idag och smart som man är så limmade man utan handskar, igen! Och spillde lim över fingret, över det gamla limsåret som just hade läkt..ja, är huvudet dumt får kroppen lida! Ida och jag har haft idéverkastad hela dagen idag, och har det än. Sitter på en varsin filt i hennes gamla rum på 11an vid varsin dator och kirrar lite grejer till helgen..så mycket idéer vi har! För de som inte visste så har Sophie flyttat till staden och Ida har joinat mej på 9an, hon bor numera på andra änden av mitt hus, i en likadan lägenhet som mej fast spegelvänd.

Nä, nu ska jag kolla lite vidare om jag har några mer idéer i idébanken :D

H E J D Å

Ps. Nu är det semester!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se