Jag har inte blivit vuxen :(

One Tree Hill eller O.C: OC, helt klart, så fruktansvärt bra serie!
Ute- eller hemmakväll: Beror på humör och sällskap.
Sex eller mys: Åååh, en kombination Tack!
Salt eller sött: Sött..mums!
Lyx eller budget: Lyx och flärd!
Sommar eller vinter: Sommar och halvnakna gossar!
När är du Född: 5 januari 1986
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Gammelkläa.
Favoritresturang: New Peking City på Östermalms torg..mm mm mmm!
Favoritfilm: Pretty woman!!
Drömväska: Vet inte, nån som är snygg och praktisk!
Har du barn: Nää, inte då!
Födelseort: Östersund
Smeknamn: Elle, Fröken Pelle, Juckarkungen, Elliii, Elliiicious..kärt barn har många namn!
Favoritfärg: Grön, som gräset!
Drömprins: Mr. Fjång!
Har du varit kär: Japps!
Favoritlåt : Jämtlandssången, otroooligt vacker!
Favorit maträtt: Korvstroganoff och ris
Favoritresemål: Nåt varmt ställe..
Favoritblomma: Ros
Tycker inte om: Folk som är sura och tvära!
Senaste sjukhusvistelse: När jag var där med en kompis och skulle hälsa på hans dotter.
Favoritdricka: Fanta!
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Gula och fula i min alkov!
Vad gör du när du är uttråkad: Klagar på att jag har tråkigt, mamma säger att jag kan städa mitt rum, jag klagar inte mer! (allafall förut).
Missbruk: Snus och sömn!
Vän som bor längst från dig: Daniel och Spira i Oslo.
Vad retar du dig mest på: Diviga jävlar!
Läggdags: Sent sent sent!
Nagellack: Ibland, just nu har jag rosa tånaglar!
Husdjur: Katter och hund
Skostorlek: 37
Syskon: Bror och 2 systrar
Favorit pålägg: Ägg eller mjukost
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Rädda barnen eller nåt tror jag.
Vilket är det vackraste ordet: Älska
Bästa bok du läst: Vet icke!
Är du Internetberoende: Javisst!
Favoritparfym: Chanel No 5..mm mm mmm!
Gillar du snö: Javisst!
När köpte du något åt dig själv sist: I går, snause bitte!
Vilken är din bästa egenskap: Trevlig!
Senaste pojkvännen: Fjångis!
Vilken film såg du på bio senast: Det var för längesen för att minnas!
Senaste köpta skiva: Lars Winnerbäck, men det var längesedan nu..
Favoritgodis: Chokolade!
Studier eller jobb: Jobb.
Bästa kompis: Iddelin, Soppsish och mina kära systrar!
Innerstad eller liten ort: Liten ort!
Favorit bloggar: Idas är väl en favorit, de andra uppdaterar inte så ofta.
Nytt eller vintage: Nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se