Livet på 2 hjul.

Det är väl troligen det Emelie vill uppleva,
hon var till Tyskbacken idag och hämtade hem en cykel..
en blå-röd cykel som mamma hade när hon var ung/yngre,
enligt Emelie ska hon pimpa den eftersom Bert behöver en kärringsnurra,
eller vad det var hon sa.
Hon står just nu ute i full färd med att tvätta den från allt damm som den samlat på sej av att stå ute i ett skjul.

Nåväl, var på dagis idag och hälsade på,
blev inte lämnad ensam många minuter inte,
nää, N skulle pussas hela tiden och T skulle bara hänga lite allmänt på min rygg.

I alla fall så kan jag berätta den glädjande nyheten om att förtältet står och det glänser.
5 tappra kämpar hjälptes åt att få bukt med det.
Jag själv har nu märkt precis varenda pinne hur det ska sitta för att man sedan ska kunna sätta ihop det utan större problem, så nu ser det ganska lätt ut.
Såg iofs ganska lätt ut när Jan kom och knixxade ihop det också,
hmm, att vi inte tänkte på att den pinnen skulle sitta där,
men visst mamma, vi var på rätt spår hela tiden tror jag!

En och En halv dag kvar, sant sant! =)

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se