Team Borgen Fan!

Sitter i Borgen nu, hemma hos Karin och Jan,
trevligt trevligt! Måste tvätta ett par jeans, som förövrigt vart nerspilld med öl i helgen av Jimmy och Freddan,
dumma dom!

Helgen vart iaf väldigt trevlig,
satt bara å pratade massa goja och drack pilsner på fredag kväll,
proppade sedan i mej massa kolbulle som stektes över den nya eldstaden,
mycket gott!

Lördagen bjöd på mycket trevliga inslag,
åkte till Härdal och gick på marknaden på dagen,
hittade dock inget som föll mej i smaken.
Sedan var det hem och fotograferade lite när Jimmy och Johan tog sej ett dopp
i Härjeåsjön.
Sedan blev det till att duscha och ställa sej i ordning,
grillspett stod på menyn och ölen flödade.
Senare blev det kubbspel, Hanna och jag mot Johan, Jimmy och Peter,
å såklart var det damerna som regerade och vann stort mot de 3 gossarna! HA!
Myggen tvingade senare oss inom husets väggar där vi satt i någon halvtimme innan taxin kom,
åkte med den sedevanliga chauffören som dock inte spelade den där tjukk låten,
men vi höll igång ändå och sjöng så det stod härliga till inne i taxin.
Väl framme och inne bar det av in på dansbanan för att svänga sina lurviga,
mycket mycket kul!
Sedan vart det öltältet eftersom Johan förbjöd mej att åka karusell,
drack lite öl och träffade Freddan, det var säkert 1 år sedan jag träffade han sist,
underbara människa!
Johan kastade pil och jag fick en ros, sedan hittade jag ett jättefint skärp med dödskallar på,
som jag inte var sen att inhandla, Johan köpte ett armband med dödskallar som var skitfränt.
Efter några till öl i tältet och mycket trevliga människor bar det av hemmåt,
då klockan var ca 02.00.
Söndagen var man pigg och på alerten,
åkte ganska tidigt och hade det mycket trevligt i bilen när jag sjöng.

Lite bilder från helgen..

 Badpojkarna Jimmy och Johan.

 Johan skålar!

 Jimmy och Hanna.

 Hanna och Peter.

 Jag i egen hög person.

 Freddan och Jimmy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se