Frågor min vän, frågor!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, det gör jag alla gånger..
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Vet inte riktigt vad det var dom hette, det var några droppar i en liten brun flaska iaf..
Vad åt du senast?
En mandelkubb hos farmor, min farmor är allt bra snäll hon!
Har du fått någon komplimang i dag?
Nja, farmor sa att jag inte var så fruktansvärt smal längre, ska jag ta det som en komplimang eller?!
Har du varit med i en rättegång?
Jajjemän!
Är du polare med grannarna?
Ja, mina kära flickor på 9an, sen tycker jag mej vara lite polare med min dörrgranne också, vi brukar ha djupa snack när vi ses..
Vilket språk pratar din mamma?
Svarar som Sophie där, Svenska och Svengelska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige och Norge (dock bara i 2 månader).
Senaste piercingen?
Naveln, den är dock några år gammal.
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
I går när jag åkte från Svenstavik till Rätan.
Gay?
Näppeligen!
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
Det tillhör det förgångna!
Har du något husdjur?
Ja, i Rätan, katterna Musse och Tusse och hunden Slug.
Har du täckt någons hus med toapapper?
Nää, jag har andra nöjen.
Har du varit på stranden?
Nä, vart ligger den?!
Minns du din/dina musiklärares namn?
Mr. Music, Taxidriver from Skålan..Magnus såklart..lång som fan och hallon under huden..huh!
Hur bra är din syn?
Inte som den ska iaf.
Har du varit på ett party?
Ja, visst har jag det!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nää, aldrig i livet!
Har du varit utomlands?
Japp, Barbados, Egypten, Grekland, Estland, Bulgarien, (Norge, Finland), är det nån jag glömt mamma?
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Har inte varit på så många så jag kan säga vilket som är bäst.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja, men dom skulle nog inte tro sina öron först..Ellinor..slagsmål? Passar inte i samma mening.
Var är dina syskon just nu?
Hogdal, Värmdö och Uppsala.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Idag, att jag var tillfångatagen i Myckelåsen hos Anna-Lena Hemström och hennes otäcka unge, jag rymde!
Vem ringde dig senast?
Aron, men då sov jag!
Vilken tid gick du upp i morse?
Klockan 09.10 för att vara exakt.
Vad ska du göra i helgen?
Vet ej, sola om det är finväder, kanske äta massa glass..
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
"Vad du är go kiddo :)"
När var du riktigt sjuk senast?
Det minns jag inte, men lite halvsjuk är man ju jämt, snorar och har sej.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Vet inte riktigt, det var år och dagar sedan..men jag skulle tippa på att det kan ha varit Ernst Billgren på bussen till Östersund på Acb:s julfest, dock var det ju inte den riktiga Ernst, men det var kul ändå..
Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka på mina kortbyxor.
Har du färgade linser?
Nej, men det skulle vara jäkligt fränt att ha.
Vad gjorde du klockan två i natt?
Sov och kommer mest troligt att sova den tiden inatt också.
Vad är det första du gör på morgonen?
Kollar vad klockan är på telefonen.
Vad ska du göra efter det här?
Kanske äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se