Give up Ellinor!

Namn: Ellinor förståss!
Född i: Östersund, Jämtland.
Utmärkande drag: Jag ser ut som människor gör mest.
Sällskapsspel du gillar att spela: Monopol, frågespel..etc.
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: En stor strand och ett hav, det skulle inte sitta illa det inte, dock inte ett Svenskt hav, det ska vara den rätta färgen på det också. Eller en stor stad, någonstans söderut (och jag menar inte Skåne).
Vad använder du för parfym: Just nu är det Hypnose och Chanel, måste införskaffa mej någon ny också.
Vad har du på dig när du sover: Chanel :P, nämen det är olika från natt till natt.
Vilka egenskaper gillar du med din mamma: Hon är en riktig snälling och hon har sina ljusa stunder då hon är riktigt rolig. Samt att hon förstår sej på saker som inte jag gör såsom Bankböcker och pensionssparande. Dessutom kan jag bli riktigt imponerad över att hon alltid hittar saker som man letat efter hur länge som helst..iaf när jag var mindre..det är inte så ofta hon vet vart mina saker är längre.
Vilka egenskaper gillar du med din pappa: Han är en rolig prick och när man ber honom om någonting så gör han det på direkten utan att dra ut på det i fem år. Han är snäll också som låter mej köra gräsklippartraktor hur fort jag vill numer, när jag var mindre fick jag köra på högst 2an :)
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: Organisationsförmågan, det kanske inte märks utåt, men jag är ganska organiserad i mitt huvud.
Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: Mongolisk buffé på New Peking City, den går inte av för hackor!
Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Motivera: Det jag är förståss, det är nog enklast så, sen får man ju sminka sej och ha kul, män i allmänhet får bara fixa håret om dom ska på galej.
Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: Skulle inte vilja göra det, jag trivs med Ellinor.
Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: Vet inte faktiskt, någon tragikomiskt-actiondrama kanske :P
Om ditt liv var en film, vilket betyg tror du den skulle få: helt klart 5/5, eller som min svåger skulle ha sagt: 5 M av 5 möjliga!
Om du fick fråga vad du ville och var garanterad ett ärligt svar, vem skulle du fråga och vad: Inte en susning, känns som om jag inte vill veta allt, kanske fråga någon som vet hur många barn jag kommer att få.
Du är på menyn - beskriv dig själv som en måltid: Revbensspjäll med mycket kryddor och vitlökssås, gräddig potatisgratäng och till efterrätt en riktigt söt chokladtårta. Drickes gärna med Budweiser eller Heineken.
På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: Det får nån annan svara på..
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: 10, hade jag svarat på frågan för ett par veckor sedan hade jag skrivit 0.
Vad tänker du på när du inte kan sova: Allt onödigt!
Vilken tävlng skulle du helst vilja vinna: Kanske inte tävling, men jag skulle vilja ha Pulitzerpriset.
En sak du gärna skulle lära dig på en sekund: Sjunga och alla språk i världen.
Vad skulle vara den bästa nyhet du kunde få: Du har vunnit 188 miljoner på lotto, även fast du inte köpt någon lott!
Du ritar när du pratar i telefon? Ja, finns penna och papper tillhands så kan det bli en hel del kludd.
Du har en hemlighet som ingen annan vet? Nää, det tror jag inte.
Du önskar att du var smalare? Nej, absolut inte!
Du kan spela piano? Haha, jag kan spela introt till "Alla vi barn i Bullerbyn", räknas det?!
Du har snott pengar från dina föräldrar? Nej. Skulle få alltför dåligt samvete om jag gjorde det!
Du har gått på bio ensam? Nej!
Du gillar att bli fotograferad? Thats life!
Vad är den minsta summa pengar du skulle kräva för att äta hundbajs: Åh, vi snackar alltså miljoner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se