Sober.

Jaha, denna helgen förblev vit. Vilket är mycket bra med tanke på alla kalas helger som varit,
och för att inte tala om dom kalas helgerna som komma skall =)
Hoppas verkligen att jag får ett positivt besked av Unge Herr Högström och Fröken Norling angående midsommar.

Gjorde en förvånande upptäckt idag, såg att pappa hade ett glasögonfodral med märket Gucci,
måste undersöka om hans glasögon är av samma märke, då skulle jag bli brydd.

Dagens lycka är att NÁnnirs skrev till mej i morse och frågade om jag ville åka med han hem till Svensta i eftermiddag, fan va nöjd jag blir, alltid blir det så att jag slipper att åka buss..nåja, nästan alltid iaf.

Skulle vara duktig igår och tillverka en midsommarskiva, men jag hittade inga skivor,
det var lite snopet. Jag trodde jag hade mina skivor i Rätan eftersom dom inte finns i Svensta,
hmm, jag måste ha gömt dom väl!

Sen vill jag bara tillägga att Soppsan den jäkeln snodde min idé och skickade en låt på röda lappar i paketen,
hon är en tjyyyyv!
Nää, nu vill jag faktiskt inte skriva mer, känns som om det är slut på något att skriva om!

Hejdå, tills vi ses igen!

/Ellinor - sober and happy



Kommentarer
Postat av: Soppsan.

Men du, jag lånade bara din idé för du är så jäkla bra Ellinor.

2007-06-17 @ 14:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se