FFFF

(Fy Fabian För Forum).

Hade mycket bestämt sagt till mina kompisar att det inte blir något Forum för mej, men ju längre tiden går så blir jag fan mer och mer sugen på det, när man läser på bloggar om alla andra som ska dit och ha roligt..och när man får sms från folk som redan sitter där uppe i en stuga på skalet och dricker öl..en liten kompis till mej som faktiskt väldigt sällan visar sej kom då, nämligen avundsjukan! Tänkte i mitten av veckan att man kanske åker dit en dag ändå. Men då kom en ännu ovanligare kompis och visade sej, nämligen Ingemar Lindman, han och jag är INTE kompisar, han är bara någon som kikade på mina halsmandlar och konstaterade att jag hade något som heter "Tonsillit", googlade på det nu och upptäckte att det är ett finare ord för Halsfluss, blev sjukskriven 10 dagar och går på penecellin, vad ska jag göra hemma en hel vecka?! Läste iaf på läkarintyget att mina symptom var feber, ont i halsen och trötthet, tack, nu vet man att man går runt och ser trött ut också, för det var något jag inte sa när jag var hos honom. Men men, det kommer fler Forum, för att citera Anna Svemark: "Skalet står kvar" och det hoppas jag verkligen att det gör, även om mina kompisar är där och lever rullan..iaf tills på juldan, för då jävlar kommer jag, var så säker! Jag kan iaf tacka min lyckliga stjärna att det var nu jag blev sjuk och inte vid den 1 December då Acb´s julfest går av stapeln..då skulle jag vara less kan jag lova!

Jag ska iaf skratta på söndag när jag inte är bakis!

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se