Night of passion.

Fick höra en liten kommentar idag om att ALLA mina inlägg faktiskt inte är så roliga,
men va fan, jag vill ju vara rolig jämt ju!
Sitter här i min säng tillsammans med Emelie och Danne, dom ligger där bredvid varandra och ser så gulliga ut..myys!

Emelie har varit på Acb i ca två timmar inatt, och på den lilla tiden hann hon skaffa sej ett ragg, eller det var väl mest ragget som skaffade sej henne, han skaffade även hennes nummer.

Nu har jag inte mycket mer att säga än att det inte är Anders fel att det inte finns någon plats att ställa pallarna på.

Förövrigt och tillslut har jag bara två saker att säga,

Mio är inte välhängd och antingen så tvättar jag öronen, eller så tvättar jag öronen inte!

H E J D Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se