QP Cheese vs. EH burgare.

Thats right, hamburgare står på menyn och jag måste kila till affären och inhandla ingredienserna,
nu låter det som att jag ska baka hela hamburgaren själv, men så äro icke fallet, jag köper färdigt bröd och hamburgare som alla andra..spisen och jag är defenitivt inte bästa vänner, kommer nog aldrig komma så nära heller, det närmsta förhållandet jag kan tänka mej att ha till grytor och lock är bekant, vi träffar varandra in i mellan när mina andra kompisar (Findus och Billy) inte är här, som en såndär människa man bara pratar med när det inte finns någon annan. Nog för att Findus och Billy sällan hälsar på heller nu för tiden, oftast så kommer nog Mamma Scan och kikar förbi, hon är verkligen en rar mamma som ser till att det finns mat på bordet så att säga.

Sov till halv fem idag, det kändes sådär mindre bra att sova bort hela dagen när jag faktiskt hade tänkt ägna dagen åt något lite mer krafttagande, men det får väl bli i morgon då kanske. Statoil i morse för en tjorv med palsen, och det var en god tjorv vill jag lova..chees and bacon..mm mm mmm!

Affären kallar!

A D J Ö K E N     A D J Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se