Trött.

dom här pillrena tar knäcken på mej tamme tusan, går runt och är trött för jämnan känns det som.
Men när man väl vill sova på natten så är man pigg. Ligger och läser lite, tittar in i väggen, tar en louv (hur stavas det?) runt i lägenheten, funderar på att kolla runt lite på datorn (stannar dock alltid vid fundering)..irritersamt!

Andra dagen jag är hemma denna vecka nu, drygt att bara vara hemma hela dagarna och göra ingenting, tur att det är förmiddag så mina kompisar kommer hem klockan två, eller ja, Sophie bor ju i stan så henne ser man ju i vilket fall inte av det lilla grynet, Ida har bytt skift denna vecka så henne kan man inte heller leka med på kvällskvisten, nää, det är väl Danne jag är med, han är snäll han som håller mej sällskap när jag har tråkigt :). 
Måste komma ihåg att kila iväg till försäkringskassan idag med det där jävla brevet.

Härligt, fick låna högtalare till min dator igår av Danne, så nu ljuder musiken på hög volym, nu kan man nästan lyssna på "Nessun Dorma" utan att behöva gråta över det dåliga ljudet..haha. 
Nää, nu är det baske mej tid för att slänga sej i duschen, gå ner och boka tvättid, knata till försäkringskassan, plocka undan lite, diska och klä på sej..givetvis ska jag ju klä på mej innan jag går till försäkringskassan, förhoppningsvis!

A D J Ö K E N     A D J Ö  

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise i Rätan

Du skulle väl till stan idag eller????? var det inte så????

2007-11-13 @ 13:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se