Tvättat.

Nu är precis varenda lilla palta tvättad i detta hus , eller ja, iaf i denna lägenhet..vet ju inte direkt hur det ligger till med grannarnas tvätt. Kanske ska gå in och fråga om dom behöver lite hjälp när jag ändå har ångan uppe?! hehe.
Det enda som återstår nu är att vika allt och lägga in det i garderoben.

Micke var här nyss och hälsade på, han skulle till tandläkaren. Så hjälpte han mej lite med Cometen, så nu ska det nog funka bra hoppas jag. Blir så förbannad på det där ibland, den gör inte som jag vill..så är den så seg så man är ju färdig att krevera.

Idag blir det iaf Rätan, ska dit och hälsa på en sväng, om det nu finns så många att hälsa på, mamma och pappa är väl i Kina vid det här laget, fick sms igår av dom, i mammas stod det: "Detta är en test från Helsinki" och i pappas stod det: "Detta är en test från Moskva", lite avundsjuk man blir då, där sitter dom på flyget påväg till varmare breddgrader och själv sitter man här i kalla Svenstavik och huttar för att man glömt..eeh..sätta på värmen på elementena. Dock lät det som att det inte skulle vara alltför varmt i Kina heller.

Har fått nåt jävla knäpp och sitter och lyssnar på Aerosmith, dom är faktiskt riktigt bra, iaf "Love in an Elevator", det är den enda jag har lyssnat på med dom den senaste kvarten.

Nää, nu kanske man skulle ta och masa sej upp ur sänghalmen och klä på sej, kanske vika lite tvätt, diska och kirra frillan..

H E J D Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se