At Idaho´s.

Gosh vilken härlig morgon, hade ställt klockan på 09.00,
dock gick jag inte upp förän 10.40 då mamma ringde.
Plockade ihop lite och gick upp till mor och far min och språkades lite.
Tog bussen 11.40 från Rätan mot Svenstavik,
träffade Anna Lindahl på bussen och pratade lite med henne om allt,
men fastnade i boken jag håller på att läsa "Den inre kretsen" av Mari Jungstedt..verkar mycket bra!

Snart är det jobbet som hägrar,
men idag är det bara manuella som körs,
och resterande dagar av veckan också som det hördes..kommer bli lugge där då :D.
Jag frågade Anders om det var några fina pojkar som skulle riva maskinerna,
det trodde han att det var..härlish, eyecandy!

Sitter hos Idaho nu och lyssnar på musika!

H E J D Å

Kommentarer
Postat av: Little darling

låter som en bra dga, än så länge :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se