Braunan.

Idag har jag fördrivit min olediga tid på Acb som vanligt,
positivt var att Jan-Ola äntligen är tillbaka,
men han började med att säga att han ska vara ledig nästa vecka också,
jag hoppas verkligen att han skämtar.
Dagen har annars gått ganska fort,
kom i princip pall och emballage / vinklar / skruvpåsar hela tiden.
Lunchen bestod av Egenstuvad pytt i panna och stekt ägg,
mycket gott!
Ett stort minus på denna vecka är att jag har diskvecka på Acb,
glömmer dock bort det hela tiden och spatserar förbi diskmaskinen tills någon klagar på att det är mycket disk.
Sista passet skulle Idde och Ove till Brånan och slänga några slangar som faktiskt inte låg i förrådet på gaveln vid träcontainern, utan stod på miljöstationen. Nåväl, eftersom Ove så prompt ville ha med sej 2 flickor..haha, så följde jag med, vilket jävla skitjobb egentligen att jobba på en sopstation, måste vara värre än McDonalds.
Fick ju en halvtimmes övertid iaf..härligt!

Ove är alltbra rolig han, synd att han inte sparade järnröret, det kunde han fått användning för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se