Duschen stundar.

Natten som varit gick verkligen till historien, som den mest tråkiga och jobbiga genom tiderna. Var irriterad på precis allt, vet dock inte varför, bara var det helt enkelt. När jag kom hem vart det iaf "Wallander - hemligheten", ganska bra, såg dock inte klart hela.
Även denna dag har gått ut på att ligga i sängen än så länge, men som jag skrev till Danne när han frågade om jag hade börjat städa, är inte i morgon en bättre dag?.

Nu börjar iaf allas utstyrslar inför den kommande halloween-helgen att ordna sej, min, Soppsan och Idas är klar, nu är det bara P.Joe, Aron och Pelle kvar, måste försöka få igång dom lite så dom blir liet pepp, dock har ju P.Joe nästan fixat sin utklädnad, Ida skulle inhandla lite saker idag som han egentligen var lite tveksam till, men jaja, det ordnar sej. Sen har vi då Danne som inte riktigt vet vad han ska klä ut sej till, men det ska jag försöka att, med samråd av honom, klura ut idag. Nä, nu är det en välbehövlig dusch som står på schemat! 

H E J D Å

(Ps. Mamma, jag vet att du läser min blogg för att du är nyfiken, men det finns säkert folk som jag inte ens känner som läser den bara för att dom vill veta allt).  


Kommentarer
Postat av: Britt-Louise i Rätan

Kanske dom tycker Du är en cool tjej och vill veta allt!!!!!!!!!!!!!

2007-10-31 @ 07:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se