Fika i två truckar.

Dagen har flutit på ganska bra, P. Joe har varit ledig idag så jag har med andra ord varit ensam truckare, dock hade jag hjälp av Soppsan..thanx me lady! Iaf så har dom kört lite olika körningar på robot idag för att testa, jag blir alldeles förvånad över hur fort det går..jag säger som min kära vän Ida, jag är förälskad i dom där maskinerna :).
Iaf så fick Ida och jag ta "familjefikan" utan vår kära urfader, vi satt i varsin truck och åt Arraksrullar (läs som dom säger på Repmånad) och drack kaffe / choklad..myys!

Jag tror dessutom att Inge i källarn är lite halvless på mej efter idag, skickade ner 8 st 60 pallar, men fick sedan upp dom igen för Tobbe hade tydligen glömt att sätta "runt-om-märkning" på dom. Jag kirrade det och skickade ner dom igen, för att sedan få veta att det var etiketterna till 80 körningen jag hade satt på dom pallarna. Sprang ner till källaren och innan jag hann säga något sa Inge "Jag vet, jag har sett det", sen fixade han det. Han är alltbra go lilla Inge, han är den bästa gå-bort-Inge jag vet :D.

Men men, nu ska jag och Idde klura på en liten sak som kommer att revolutionera världen, eller iaf nästan!

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se