Sommaren i City.

Vaknade i morse ca 05.20 och kände verkligen inte för att gå på jobbet,
men karaktär som man har så tog jag mej i kragen och släpade mej upp.
Sällskapade med Robert och Anders på jobbet och drack kaffe med Aron, myys på morgonen att sitta vid kaffeautomaten och dricka en morgonkopp :).

Dagen har gått väldigt fort, första rasten tog jag och Soppsan Saaben åt n´Daniel och åkte på Statoil och köpte en vurre. Vann även i Poker idag också, inte för att det var någon ovanlighet men, hehe!
Iaf så har P. Joe bestämt sej för att reta mej för allt jag någonsin gör och kommer att göra,
men liite kul är det ;).

Åkte in till city med Anna, Anna och Sophie,
körde bil och det gick bra, sedan bar det av nere på stan för att inhandla kostym till den stundande "Halloween-maskeraden". Hittade en helt perfekt utklädnad, vad det är låter jag dock vara osagt. Våran pakt kräver att vi håller det hemligt!

Sitter i nu hemma hos Emelie och lyssnar på när Emelie och Sofia tjafsar om Coca Cola och Therese lirar gura.

Se upp, nu ska jag bada lite :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se