Ett extra ordinärt inlägg om hårfärg.

Veckan har hittills gått i ett bra tecken,
blev erbjuden om att bada gratis i bubbelpoolen på pulsen.
Och inte tackar man nej till något sådant?!
Så klockan 18.00 igår kväll traskade jag, Ida och Sophie iväg för att avnjuta 2 timmars bad.
Det var som vanligt göttans, men ack så varmt.
Bilderna togs och vi satt där och skrattade och hade det skoj,
man skulle alla gånger ha haft en cider eller varför inte en flarra skumpa?!
Dock tog dom 2 timmarna slut och vi traskade tillbaka till Acb,
dryga sista timmar, men men.

Idag har dagen gått över förväntan,
Joe skulle vara ledig dom fyra sista timmarna,
men det gick alldeles ypperligt att vara ensam trucker.
Fick reda på att Ann-Marie ska sluta och att det är hennes sista vecka på vårat skift,
det var nästan så man skulle kunna gråta en skvätt!
Men iaf så fick jag Magnus att skratta idag när jag pratade lite om Jesus,
det var höjdpunkten på min dag :D.

Åkte in till staden nu ikväll med Sophie, Ida och andra Anna,
åkte på Donken och handlade två Happy Meal och åkte hem och spisade dom med Emelinmin.
 Färgade Emelies hår rött under mycket klagerier av henne.
Fick även två slingor i huvet röda jag också,
hoppas det vart bra så att ingen tar mej för ett stoppljus,
men det lär nog gå bra!

H E J D Å

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise i Rätan

ska bli spännande att se slingorna, jag såg ju Emmelisas färg igår när vi var på handledarkurs, glom inte kjolen till mamsen!

2007-09-27 @ 09:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se