Hallelujah, Davids son.

..nä, det var ju faktiskt Hosianna som var hans son, tog lite fel där.
I alla fall så är det svårt att sova på fredagkväll när man har jobbat natt hela veckan.

Håller på med ett projekt, som jag hoppas vi kommer längre på i veckan än vad vi redan gjort,
projektet, även kallat "Prickiga kalsonger" handlar om Soppsan och hennes bemärkelsedag.
Och jag vet att hon skulle bli besviken om vi inte gjorde någonting, det kan du inte säga någonting om Soppsan.

Iaf så har veckan på Acb gått smärtfritt, dock kände jag mej lite febrig i torsdags natt,
var iklädd tröja, fleecetröja och en tjocktröja uppepå, ändå svettades jag inte under hela natten,
trots att mina kollegor gick runt i t-shirt.

Jaja, nu ska jag ta en snus!

H E J D Å

Kommentarer
Postat av: Sopps.

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen. Ett grattis räcker gott och väl. :)

Postat av: Sopps.

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen. Ett grattis räcker gott och väl. :)

2007-09-23 @ 16:38:52
URL: http://sooophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se