Kaffeautomaten, en skänk från ovan.

Helgen var jävligt skoj, tack alla som deltog!

I morse var det mindre skoj,
vaknade vid halv sex och insåg att det var dags att gå upp,
kravlade efter många om och men upp ur sängen och gjorde de vanliga morgonbestyren, sedan bar det av till Acb.
Gäspade, tog en kopp kaffe och la mej på några paket på baksidan av hissarna.
Pratade lite med Tommy och Papa Joe om helgens och dagens händelser.
Tommy kom fram till att Rätansbor var ett folk för sej.

Skulle gå och handla lite efter jobbet,
och det lovar jag var lättare sagt än gjort,
väl i kassan så funkade det inte att betala med kort,
jag och Anna kutade till bankomaten,
som givetvis inte fungerade..
Jaha, vad fan gör man nu då?
Jo, in på handelsbanken och ta ut pengar,
Anna kunde inte sitt kontonummer så det var ut och ringa,
jag själv stannade kvar inne på banken och språkades lite med Berit om hennes och mammas fjälltripp till helgen.

Badade nu på kvällen, ska alldeles strax iväg och lämna tillbaka en film på statoil,
Danne kommer snart så vi ska ta en promenix dit..hurtbullar eller vad?!
Det är väl allafall 500 meter =).

Hoppas att denna veckan går fort så jag snart får åka hem till Rätan igen och äta den efterlängtade tårtan som skall lagas på torsdag eller fredag.

I morgon blir det iaf flytt in till stan för min del,
i alla fall i 2 dagar..kul att vara med Emelie lite grann.
Smsade med henne förut och det hade gått bra hos veterinären,
dock har Tusse nu en svans mindre,
men bara han blir frisk så är det ju bra.
Emelie var lite rädd att han skulle bli mobbad av dom andra katterna,
men jag tror han grejar det där utan värre psykiska men.

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se