Nagellack som är rosa.

Susade in till stan igår med flickorna Sophie, Första Anna och Andra Anna.
Åkte direkt till körkolan och gjorde mej hemmastadd bakom dataskärmen,
klarade dock inte den fasen jag gav mej på. Men körningen gick utomordentligt bra!

Sedan vart det till Camilla för lite mat, makaroner och tonfisksås, göttans!
Dock tror nog kvinnan (Camilla) att jag äter som en hel karl,
för på tallriken låg det ett helt matberg.
Tittade på en film och sedan blev det Sing Star för hela slanten,
spelade Need for speed, vilket gick bättre än väntat :).
Sen började vi titta på Kanalkampen också,
men ca. 23 minuter innan den var slut vart det hemgång.

Fick även massage på både händer och rygg av Camilla,
sedan filade hon mina naglar, vilket var välbehövligt,
och målade på ett knall-rosa nagellack,
kanske inte riktigt min färg,
men man måste ju vara lite wild and crazy ibland,
och igår sträckte sej min vildhet till det rosa nagellacket.

H E J D Å

Kommentarer
Postat av: Vamilla

Haha, ja men jag trodde först var eijlert som kom på middag, därför det blev ett LITET lass;D

2007-09-14 @ 16:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se