Arbeitskeringa och dinner at H-son residence.

Har idag haft ett litet meeting med min "jobbcoach", det gick över förväntan tycker jag, fick diverse bra råd om hur man skriver en CV, vilket var välbehövligt då jag aldrig riktigt skrivit en sådan då jag istället glidit in på ett bananskal på alla jobb.

Ekke och Micke kom och jag bjöd dom "unga" tu på middag, Tacos. Dock hade jag inte så många fingrar med i tillagningen, men dom andra jobbade bra med middagen pga min blotta närvaro. Avnjöt middagen under lite småprat och hör och häpna drack jag vatten, nu blir nog Görel nöjd över mej :).

Det börjar bli finväder ute alla gånger, det småblåser lite, men det har aldrig hindrat Ellinor från att promenera, dock har min sammanlagda promenadtid idag uppgått till ca 5 minuter, hem från Acb. Drack även en kopp av Acb´s slående goda (?) kaffe i dag också, längesen man drack det mitt på dagen.

Jaha, nu står sista natten för dörren och sen blir det helg och 50-60-talsfest, härligt. Hoppas att min outfit / look blir lika bra som den ser ut inuti mitt huvud, Twiggy it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se