Dai Genji.

Precis, Dai Genji är mitt Japanska namn,
alltså den Japanska versionen av Ellinor. Vackert så det förslår!

Igår var jag och hälsade på världens sötaste Alfred och världens stoltaste föräldrar,
det var så roligt att se, hålla och busa med honom. Ett riktigt litet underverk.
Dessutom var det riktigt roligt att träffa Manne och Johanna igen,
sist jag träffade dom syntes det inte ens att det skulle komma en liten Alfred.

1 månad kvar inom slavlägrets väggar,
okej, det var väl lite att ta i med slavläger, men just nu känns det faktiskt så, trist men sant!
Vad att göra sen då?
Hoppas innerligt på att få in en fot på hemmet och på dagis,
om inte annat blir det att klänga uppe vid taknocken på "Vita huset" med långa penseldrag.
Jag som är höjdrädd!

Nåväl, kan undra vad man ska bedriva dagen med,
får se vad det kan tänkas bli.
Börjar bli riktigt bra i halsen och hostan nu iaf, skönt som tusan!
Trodde ett tag där att lungorna var på väg ut.

Har fått härliga besked om att min Glenn-Kenneth är frisk,
han är nu fri från virus, det där Norton Antivirus var tydligen inte att lita på vad gäller virusborttagning,
fanns tydligen virus kvar som den inte kunde ta bort. Skit program.

"KÖP Norton Antivirus och vi garanterar dej minst 15 virus som inte går att ta bort"

/ Ellinor - Host!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se