Damn.

Någon sate hade redan stängt av kaffebryggaren, så det som tidigare skulle kunna ha blivit en älskvärd kopp av Gevalia var nu ett kallt och svart rävgift. Kan det ha varit jag som stängde av den tro?!
Det kallas altzheimers light tror jag.

Jag har träningsvärk, något så green-devilskt.
Danne sa att det var bra att jag hade lite träningsvärk,
men jag vill inte riktigt hålla med honom.
These legs are killing me!

Over and fucking out.

Tänk vad jag har blivit duktig att uppdatera.
Snart firar jag 300 inlägg, shitnajs!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

På tal om hjemsidor kan Du ju språka med Maria Sundberg iJapan hon är helt grym på hemsidor och verkar tycka att det är roligt! Kolla in Felisias nya sida!
Puss

2008-04-05 @ 12:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se