Emelie.

Emelie gillade tydligen det jag gjort med hennes blogg,
dock gillade hon det inte så mycket att hon ville ha kvar det.
Så jag gjorde en ny, gå in och kika vettja: http://emelieharaldsson.blogg.se

Har fortfarande inte fått någon bukt med kommentarproblemet,
men det löser sej får vi hoppas.
Fan vad jag önskar att man var grym på Photoshop och kunde göra skitsnygga headers,
men det är jag ju inte så det får väl bli någon gång i framtiden,
kanske studiefrämjandet har någon kurs?!

Kryssningen är bokad nu iaf,
Den 9 Maj avgår Cinderella från Stockholm..men allra bäst, älskade Ständut blakk spelar..kan det bli bättre?!

Nu kallar snart mitt jäkla jobb. huvva!

Kommentarer
Postat av: Erika

Det kommer alla gånger bli lajbans att åka, weee!

2008-04-06 @ 19:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se