Huvudvärk.

Jag har faktiskt inte huvudvärk,
men jag får seriöst det av bussresenärer,
idag när jag åkte buss från Reveljen och hem höll jag på att gå av.
Framför mej satt en kille och en tjej, och killen pratade skithögt hela tiden om världens mest ointressanta saker,
jag höll allvarligt på att be honom hålla tyst.

Diskussionen gick ungefär såhär:

- Asså, jag ba trodde aldrig att Asatron skulle vara så intressant, men sen ba skulle vi läsa massa böcker i skolan om det typ och då läste jag dom typ hur många gånger som helst och jag lärde mej typ huuur mycket som helst asså.
- Jaha, jag har dom böckerna, du kan få låna dom om du vill.
- Men asså ja, dom är typ hur bra som helst. Fast man lär sej typ ingenting.

Jaha, hur ska du ha det lille vän, lär man sej eller inte, nu får du faktiskt ta och bestämma dej!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha ja precis, bestäm dig lix...Nej det måste ha brunnit nånstans för den bruden!

2008-04-08 @ 18:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se