Lady Godiva.

Fick höra av Emelie igår att jag nu ser ut som Lady Godiva,
en nyare version då hoppas jag.
Dock hittade jag ingen bild på henne som passar sig att läggas ut på den här bloggen.
Lite klasskänsla har man väl ändå.

Har fixat om lite på bloggen idag, kändes som att den där headern med svart-vita bilder var lite B,
därför blev det en ny. Tänka sig egentligen vad enkla vissa saker är bara man tar sig tid att lära sig dom.
Dock är jag miltals ifrån att kunna allt om bloggdesign,
men jag känner till det jag har nytta av för studen och det gör mig evinnerligt lycklig (återigen, jag har låg lyckotröskel).

I kväll är det möte på Acb som gäller, vi ska träffa den nya VDn, som vi iofs redan har träffat,
Mr. Hans som så stort skulle vara ute på golvet och titta mycket. Johejdu, jag har inte sett av honom en enda gång sen han lovade det. Men det är inte direkt något jag sörjer över.

Sophie ljög för mig imorse och sa att min blogg var tråkig,
men det vet jag att hon inte tycker. Så fort hon har en chans så klickar hon på elliiicious på sina favoriter och läser mina underbara inlägg, eller hur är det så Sophie?!

Nåväl, träffade Camilla igår också, det är inte alltför ofta så det var ett kärt återseende,
hon trixade lite med mitt hår också, bilder kanske kommer om jag har ork och lust till det.

Nejdu, nu är det dags att ha en date med folket från OC,
det grämer mej att säsong 3 snart är till ända.


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Du blir duktigare och duktigare! ser fram emot att Du fixar en åt Redov.huset nu oxå!
Puss

2008-04-09 @ 11:02:25
Postat av: Mamma Di

nu kan man ju inläggen oxå utan att markera!!!!

2008-04-09 @ 11:04:13
Postat av: Sophie.

Jag svarar icke på frågor från dig förrän du lyssnar på låten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se