Oh, en lista! :)

10 favoriter:
Färg: Beige och brunt är fint.
Mat: Korvstroganoff och ris, grillat på sommaren och mongolisk buffé.
Band: Flogging Molly för tillfället, underbara!
Film: Pretty Woman
Bok: Martina Haags självbiografier och hennes bok "Underbar och älskad av alla"
Sport: Brännboll i sommar. jäää!
Årstid: Måste nog säga sommaren, halvnakna gossar och glass ;)
Veckodag: Lördag.
Glassmak: Choklad.
Tid på dygnet: Kvällen. 

9 för tillfället:
Humör: Mycket, mycket bra!
Smak: Smaken i munnen är en eftersmak av Red Bull om det är det du menar?!
Kläder: Leggings och linne.
Bakgrund: Brolle Jr (Emelies dator)
Nagellack: Transparent.
Tid:  13.55
Omgivning: Buller från bilarna utanför, annars är det ganska tyst. Sitter hos Emelie i stan.
Irritationsobjekt: Att man måste iväg och jobba ikväll. Drygt.

8 första:
Bästa vän: Har flera faktiskt!
Screen name: Vad?
Husdjur: Katterna Musse och Tusse, hunden Slug.
Piercing: Naveln just nu, men har haft på diverse ställen.
Förälskelse: Måste ha varit Manne Schedin i dagis :D
Musik: Arvingarna skulle jag kunna tippa på.
Bil: Har ingen bil.
Kyss: Jim när jag gick i femman tror jag.

7 senaste:
Cigarett
: Minns inte.
Mat: Korv.
Dryck: Red Bull.
Biltur: Med Erica Johansson. 
Kyss: I morse kanske?!
Spelad låt: Någon med aerosmith var det iaf, minns inte vilken.
TV-program: Vänner.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken  Jadå.
Varit med på TV: Ja, faktiskt!
Kysst någon du inte känner: Jo.

5 nej tack:
Kläder: Snoddbyxor, där säger jag stopp ifrån.
Mat: Blodpudding. Wakkie!!
Musik: Jazz.
Dryck: Mörk öl, isch!
Personlighetsdrag: Elakhet.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Tittade på Pretty Woman med Herr Berglund.
Du kan höra just nu: Buller från bilar (fast precis nu blev det alldeles tyst)
Du inte kan leva utan: Vatten. haha
Du gör när du har tråkigt: Tittar på film eller tar en tupplur. 

3 personer:
Du kan berätta allt för: Det är många jag kan berätta allt för, ni vet vilka ni är!
Du tycker om: Herr Berglund förstås :D
Du inte gillar: Skriver jag CN så vet nog ganska många vem jag syftar på!

2 val:
Kaffe eller te: KAFFE!!
Vår eller höst: Båda.
1 önskan:  Vara frisk och leva ett långt lyckligt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se