Så less.

Tänk jag blir så less på att jag inte kan med alla dessa HTML-koder och skit,
skulle ha suttit riktigt fint med en vacker blogg nu faktiskt.
Är så less på dom där mallarna man kan välja mellan,
dom är fula, jag vill ha en egen och alla andra kan ju, men inte jag :(.

Har varit ute och slirat idag med A3an,
gick riktigt bra faktiskt och hade riktigt trevligt i bilen idag måste jag säga.
Iofs är det ganska ofta det händer.

Snart kommer Emelie hem från skolan också,
det kan bli ett äventyr och höra vad hon har haft för sej,
det är typ dom största nyheterna now days.

Kan undra jag vad som bjuds till middag i denna lya idag?!
Känner jag Emelie rätt så lär det nog bli jag som ska bestämma.
varför ska det vara så jävla svårt att komma på vad man ska äta?
Det finns miljarder saker att laga till, men inget kommer man på.
Sen vill man ju gärna äta något gott också så då kan man ju lätt eliminera några av dom där miljarder rätter som faktiskt inte passar sej i min mun.
Okej, nu lär man väl få en kommentar om att man inte ska klaga på att mat är äckligt för vissa har ingen mat alls,
men hörrni, i det landet vi lever så har vi faktiskt ett väldigt stort urval av mat och jag tänker inte sitta och tvinga i mej t.ex blodpudding bara för att människor på andra ställen svälter. Dom svälter väl inte mer av att jag äter kotletter?!

Nåväl (ett flitigt använt ord, men det är bra), nu ska jag nog kika i kylskåpet om Slembollen har något fika så man kanske kan få sej något till livs innan det är dags att börja med middagen etc.
Dock såg det ut att vara en aning sparsamt möblerat i hennes kylskåp i morse när jag kollade så vi får väl se hur det blir.

/ Ellinor - lite hungrig faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Emelie fick ju en kokbok i julklapp som hon har tagit med sig till stan! Börja från A, ja Du behöver ju inte laga allt men forsätt och läs så kanske Du hittar något!!!!
Puss

2008-04-04 @ 07:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se