3.

Tredje inlägget sen jag fick tillgång till internet, men det håller inte i sig tyvärr. I dag blir det att åka hem till Bingsta igen och på måndag klockan 06.00 är det arbete.
Har kollat runt lite på ams efter nytt jobb inatt, har inte sovit pga vissa omständigheter, men det var magert, dock fanns det iaf ett som jag skulle kunna skicka min cv till, så så fort jag fått klartecken från mina referenser så ska det vara iväg skickat.

Nåväl, sedan sist jag skrev har det inte hänt så mycket nytt i mitt liv. Har mest suttit hemma i Bingsta, svurit åt diverse domare i Os och jobbat. Har förstås gjort mitt årliga besök på Countryn, vilket var mycket trevligt med bästa husvagnsplatsen ever. Dessutom har jag och Herr Berglund skaffat oss boende för ett tag, flyttar in i nya lyan 1 september. Härligt med egen toalett säger jag bara. Dock klagar jag absolut inte på det nyinstallerade bubbelbadkaret hos familjen Frykeskog / Carlsson, det är riktigt gött :).

Nä, nu ska jag kila till köket och se till att man får lite kaffe. Det är drogen det!

/ Ellinor - En aning utmattad men ack så glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se