Done that?!

Jaha, nu är sommaren till ända, eller som Nicklas sa när jag sa det till honom, det är faktiskt tre sommarmånader..Juni Juli Augusti som Gyllene Tider sjunger. Nåväl, den är snart till ända iaf.
Före sommaren hade jag planer för vad jag skulle göra under sommaren, låt oss se tillbaka på vad jag klarat av!

  • Sola mig brunbränd: Hmm, har inte riktigt klarat av det även efter många timmar i solen.
  • Bada i sjön: Klarade inte av det heller, hade min chans i Luster, Norge, men tog den inte.
  • Åka på Countryfestivalen för 7e året: Det klarade jag, med bravur också! Year 8 here we come!
  • Åka till Orsa: Inget Orsa har det blivit ty mitt schema har varit ganska späckat.
  • Gå på Grönan med fröken Turing: Blev tyvärr inte av, men näsa sommar så!
  • Stråka: Blev lite stråking på Lördagen i samband med yran.
  • Äta massa glass: Äntligen en punkt som jag är nöjd över att jag inte klarat av.
  • Besöka Fäviken: Näppeligen, inte detta heller blev avklarat.
  • Leta nytt jobb och bostad: Nytt jobb går det sämre med, men ny bostad är funnen :)
  • Färga och klippa håret: Done!
  • Dricka Rosévin på Krondikes: Nää..börjar kännas pinsamt lite jag har gjort nu..
  • Häva i mig litervis med Räz: Hmm, 1 Räz på hela sommaren, dåååligt!
  • Hjälpa Erika och Micke att flytta: JAPP!
  • Åka bil med farmor: Nej.
  • Hälsa på Alfred: Nää, tyvärr. Måste göra det snart. Han lär väl hinna få skägg innan jag får ändan ur.
  • Åka på Acb och spela kort: Inte på semestern, men annars blir det mycket kortspel.
  • Åka till Götet: Icke!
  • Sova i tält: Jajjemän, hela 3 nätter!
  • Ta en tur runt i Jämtland: Nej.
  • Lyssna på ljudbok med Leif GW Persson: Aldrig i livet, det har jag slagit ur hågen!
  • Sätta mig in i min faders och moders arbete: Nää.
  • Tälta i Norge: Jooo!

  Kommer kanske mer sen om jag har stånnan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se