Hur tänker människor?

Alltså ibland kan man verkligen bli förbannad för mindre, men nu har det efter många om och men och en fruktansvärt förbannad Ellinor, ordnat sig. Hoppas jag. Har förresten varit och tittat på lägenheten idag, väldigt nice, kommer nog bli ännu mysigare när det kommer upp STRUKNA och icke upp och ner hängda gardiner i fönstrena. haha. Men creds till dig Matte, om du mot förmodan läser detta, du hade ju trots allt gjort det själv. Blir i alla fall inflytt i september.

I morgon ska jag och karln bege oss till Sveriges sköna mittpunkt Rätan och hälsa på lite, måste kika på liten om hon har växt så det syns. Hon har gått upp hela 54 gram än så länge. Dessutom har liten även fått ett namn, och det är inte Joshen (jag svär för mig själv) hon heter Minja. I mitt huvud heter hon Amirdix Minja as Whoppie Goldberg, fråga inte varför, det bara lät käckt.

Helgen bjuder på kräftkalas på Ängesvägen med tjejorna och helgen efter är det Surströmmingsfest i Bryngelhögen. Mycket av det goda såhär i början av hösten.

Är lite lycklig idag, för det förhåller sig faktiskt så att Herr B har gjort en Ellinor och bytt både skift och fabrik. Numera kan han titulera sig arbetare på lina 4. En till sak som kom som en förändring är att den andra tjejen på mitt skift, Ellinor nr. 2 (eller är det jag som är 2an?) ska flytta ner på södra. Med andra ord blir jag ensam regerande tjej på ett helt skift. Inte annat än att man känner sig en aning ensam. Ensam är stark!

Väntar med iver på att min gode vän filosof-Görel Vattne aka Mr. Bakis ska bjuda in till pokerturnering snart. Visserligen ligger inte riktigt poker på mitt bord, men med lite trevligt samkväm och en gnutta alkohol kan även den mest tråkiga/kluriga sak bli riktigt rolig.

Måste också bara förtälja er att duschen här på Odensviksvägen är To die for, kanske hur härligt som helst att det finns riktigt hett vatten. Gosh. Finns det inte det på Reveljgränd så kan Emelie förvänta sig oväntat besök i sin dusch om kvällarna.

/ Ellinor - en aning less på att vänta på Blunder.


Kommentarer
Postat av: Ida

Varför är du upprörd lilla vän? Btw spar med att berätta det för mig tills vi träffas på lördag - mer skvaller (och saker att avreagera sig på genom prat med goda vänner) åt folket! :D PUSS!

Postat av: Erika

Trevlisch med en uppdatert!

2008-08-21 @ 07:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se