Ännu en sån där tråkig lista som är trist att läsa.

(x) Snusat. - i snart 7 år. skämmes tammefan.

( ) Drogat.

(x) Druckit så mycket att jag spytt. -var dock väldigt längesedan nu.

( ) Stulit en bil.

(x) Hånglat med samma kön. - vad gör man inte för sina vänner, haha.

(x) Sovit i samma säng med samma kön.


(x) Varit kär.

( ) Blivit arresterad

( ) Gått på en blind date.

(x) Ljugit för en vän.

(x) Skolkat. - haha, minns det som igår..gör du Ida?!

( ) Sett någon död.

(x) Varit utomlands.

(x) Flygit flygplan.

(x ) Gått vilse.

(x) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa.

( ) Gråtit dig till sömns.

(x) Lekt tjuv och polis.

(x ) Sjungit karaoke.

(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
-yes, det var inte så längesen heller faktiskt.

(x) Busringt.

(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan.

(x) Fångat en snöflinga på tungan.

(x) Dansat i regn.

(x) Skrivit till Jultomten.


( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om.

(x) Blåst såpbubblor.

(x) Grillat på en strand.

(x) Åkt inlines.

(x) Åkt skidor.
- ja, jag har faktiskt gått på Rätans skola..

(x) Åkt skridskor.
- ..som sagt.

(x) Åkt snowboard.

( ) Genomgått en operation.

( ) Varit förälskad i en lärare.

( ) Sett en del av mig själv brinna.

(x) Ätit sushi. - åh, älskade sushi!

(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi.

(x) Gjort en snöängel. - inte bara snöänglar ska jag säga er, har man en vän som heter Sophie får man lära sig att göra änglar på diverse ställen.

( ) Haft ett te-party.

(x) Byggt ett sandslott.

(x) Hoppat i en vattenpöl.

(x) Hoppat i en lövhög.

(x) Somnat i skolan/på jobbet. - har somnat på jobbet åtminstone två gånger.

( ) Använt ett falskt ID.

(x) Tittat på en solnedgång.

( ) Varit med i om jordbävning.

(x) Rört en orm.

(x ) Sovit under stjärnorna.

(x) Blivit kittlad.


(x) Blivit bestulen. - jacka, legetimation..ja, det som fanns i fickorna.

(x) Blivit missförstådd.

(x) Vunnit i en tävling. - hello, regerade på flakdansen!

(x) Gått mot rött.

( ) Blivit avstängd från skolan.

(x) Varit med om en bilolycka. - x 2

( ) Haft kramp.

(x) Ätit ett helt glasspaket på en natt/dag.

(x) Hatat mitt utseende.

(x) Varit vittne till ett brott.

(x) Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna.

(x) Skrivit ett kärleksbrev.

(x) Fått en önskan inslagen.

(x) Smakat torrfoder till ett djur.

( ) Sagt till en främling att jag älskar honom/henne

(x) Kysst en spegel. - pussat den har man väl gjort om det nu är samma sak.

(x) Sjungit i duschen.
- och damn vad det låter bra i duschen!

(x) Drömt att jag gift mig med någon.

(x) Slickat på en lyktstolpe på vintern.

(x) Suttit på ett tak.

(x) Skrikit så att jag inte fått luft.

(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar. - på den gamla goda tiden med Kalle "the graveyard".

(x) Stannat uppe hela natten.

( ) Inte duschat på en vecka.

(x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.

(x) Klättrat i träd.


(x) Haft en koja.


(x) Blivit puttad i en pool med kläderna på. - tror min pappa ligger bakom dom flesta i kastningarna.

( ) Brutit någon kroppsdel.

(x) Fångat en fjäril.

(x ) Fuskat på ett prov.

(x) Glömt någons namn.

(x) Sovit naken.

(x) Tatuerat mig.
x 4

(x) Piercat mig på annat ställe än öronen.

( ) Dykt djupare än trettio meter.

( ) Hoppat fallskärm

Kommentarer
Postat av: Ida

I remember day like it was yester ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se