jodu.

1. Jag har insett att min senaste kyss var..mysig, en kyss är väl alltid mysig?!
2. Jag lyssnar på...absolut ingenting, det är helt tyst här i huset.
3. Jag pratar...om allt och gärna lite till..
4. Jag tycker om...mycket..familj, vänner, trevliga partyn.
5. Min bästa vän är...Sophuu.
6. Min första riktiga kyss...minns jag knappt faktiskt.
7. Jag avskyr när folk frågar...jobbiga saker som man helst inte vill svara på.
8. Kärlek är...underbart!
9. Någonstans, tänker någon på...mig!
10. Jag kommer alltid...att ha ett hjärta proppfullt med massa goa människor!
11. Jag är hemligt förälskad i...Tony Irving, för att han pratar så fränt.
12. Sist jag grät var...igår när jag lyssnade på radioklippet.
13. Min mobiltelefon är...sliten av ölöppning men funkar ändå väldigt bra. Den är min andra hälft.
14. När jag vaknar på morgonen..kollar jag alltid vad klockan är, och helst somnar om.
15. Innan jag går och lägger mig..sätter jag på en film. Har enormt svårt att sova utan ljud.
16. Just nu tänker jag på...hur mysigt det ska bli på jul.
17. Bebisar är...det finaste som finns, och snart kommer en bebis till mig!
18. Idag ska jag...Baka tårtor i bitti, sen jobba och äta tårtorna.
19. I kväll ska jag...arrrbeta!
20. I morgon kommer jag...sova länge (som om det vore första gången) och sedan kanske leka lite med Allmighty om han vill..
21. Jag vill verkligen vara..ekonomiskt oberoende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se