Helgens att göra lista.

För att ni alla kära och trogna läsare ska få något att läsa ska jag berätta vad jag ska göra i helgen..


*
Lufta mina älskade (?) längdskidor, en tur på isen kanske?

* Ta en tur på skotern om vädret tillåter, antingen ner på isen och slira eller en längre tur.

* Åka upp till Böle och hälsa på Alfred, Manne och Johanna. Ta med presenterna!

* Möjligtvis färga håret på Erika. Om jag orkar ;)

* Kanske titta på melodifestivalen, tycker egentligen inte att det är så intressant. Men vad ska man annars göra?

* Plugga teori för fulla muggar!


Sen kommer jag då fasen inte på något mer att göra. Men jag lär nog inte bli gäralöus!

/ Ellinor - en upptagen människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se