Lat eller smart?

Efter ett mindre hårt träningspass ligger jag nu hemma på sofflocket och vilar min fulla mage,
har klämt i mej en sallad som inte var av denna värld..Herr. Bingstabo kokade ihop den medans jag diskade.
Diskar faktiskt tusen gånger hellre än att laga detta nödvändiga ont som kallas mat.

Åter till träningspasset som inte blev så hårt,
jag körde i lite lagom tempo med anledningen att man ska nog inte slita ut sej i början,
eller är jag bara lat? Tror nog på det förstnämnda jag.

Jaha, nu måste jag åter uppdatera om dessa disksvampar,
Herr. Blondin hittade 1 förpackning till i städskåpet,
så nu har jag inte mindre än 51 stycken (diskade med en nyss också).
Köpte 20 till i helgen men efter många om och men och mycket separationsångest lämnade jag dom åt sitt öde hos Emelie, det kan aldrig vara bra, tror inte att dom får den kärlek dom riktigt behöver där faktiskt.

Nu stundar fabriken, hoppas på en natt som går fort och många skratt och att inte matsalen luktar som en gammal fiskfabrik, samt att Aron kan vara på lite trevligare humör och att Sophie kan sluta vara en sån lohoseheer när don åker ut på poker..men det lär nog aldrig hända..

/ Ellinor - proppmätt och asfit

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Näe, du e en stjärtnerv!!!

2008-02-05 @ 03:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se