Lista för fan.

Längd: 170 cm ö.h
Skostorlek: 36-38, beroende på pjuxen.
Hårfärg: Bruuun.
Ögonfärg: Vissa säger blå, vissa säger grön och Emelie säger grå.

Är du kär i någon: Det kan man nog säga ja.
Önskar du att du bodde någon annanstans: JA för fan! Svensta är inte mitt ställe på jorden.
Tänker du på självmord: Nähädu, tok heller!
Använder du droger: Vad räknas som droger? Nikotin och alkohol brukar jag. 
Röker du: Näppeligen, men en och annan feströk kan komma på tapeten.
Vilken parfym använder du: Olika de, Chanel, Armani och Hypnose för tillfället.
Vad är du rädd för: Att jag ska slå ut mina tänder, då skulle man nog inte vara så snygg.

Senaste..
Film du hyrde: Hmm, det var 5 filmer, jag och Emelie hade chickflicknatt, orkar inte skriva alla.
Film du köpte: Det minns jag absolut inte, det var väldigt längesen.
Låten du lyssnade på: En söt liten flicka med Winnerbäck.
Låten du hade på hjärnan : Pinsamt att säga men det var "Vem ska jag tro på" eller vad den heter med DiLeva.
Låten du laddade ner: Ingen aning här heller.
Tv program du tittade på: Vänner, tittar på det nu.
Personen du tänkte på: Sophie, tänkte på när hon försökte få mej att förstå att DiLeva faktiskt har bra texter.

För eller emot..
Långdistansförhållanden: Emot, skulle fan inte klara av det tror jag.
Utnyttja någon: Det beror väl på syftet, skriver som Ida där, man kan ju utnyttja folk på krogen för att få gratis sprit :D.
Självmord: Det är ju upp till var och en av dom vill göra med sina liv, men jag tycker det är förjävla själviskt att göra det!
Teenage smoking: Emot, även fast man kanske själv har gjort det så blir man helt upprörd när man ser "barn" på stan som inte är mer än en tvärhand hög som går och röker.
Att använda droger: Emot, men det är ju också upp till var och en.
Köra onykter: EMOT!!!
Förhållanden: Självklart för!

Favorit..
Mat: Mammas korvstroganoff och ris. Den enda rätten jag kan äta som innehåller "tillredd" falukorv.
Låt: Om du lämnade mej nu - Winnerbäck och Miss Li
Dryck: Vatten slår ändå allt i slutändan.
Kläder: Mjukisbyxor och en stooor mjuk tröja!
Film/serie: Satc och OC, underbara!

Har du nånsin..
Gråtit över en pojke: Jadå, fler än en gång.
Gråtit över en flicka: Hmm, det har jag nog gjort ja.
Ljugit för någon: Det har väl alla eller?
Varit i slagsmål: Aldrig något på blodigt allvar, men lite allvar var det, men ingen blödde.
Blivit arresterad: Näppeligen, snälla flickor kommer till himlen ;)

Ska bli kul: Allt som händer framöver (Sundsvall, Norge, Pimpeln, Påsk, Kalas, Forum)..och Emelie i största allmänhet..haha.
Ska inte bli kul: Att behöva åka på jobbet om ca en timme :(
Sparar till: Om jag visste det ändå, vad fan ska jag göra med min förmögenhet?!
Väntar på: Sommaren och halvnakna gossar!
Dagens dryck: Coca cola och kaffe.

Senaste..
Personen du fick e-post av: Får bara några jävla reklam hela tiden.
Personen du fick brev av: BergsBostäder (Hyran..haha)
Vad ska du göra ikväll: Jobba tyvärr.
Vart har du ont: Ingenstans.
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: Japp, stod senast på Acb mot en pelare, 11 sekunder om jag inte minns fel.

Håkan Hellström eller The Ark: The Ark.
Salt eller socker: Sött som socker :)
Gillar du ketchup: Inte någon favorit, men till makaroner är det ett måste.
Är du glad nu: Jorå, det vill jag säga att jag är.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nä, det tror jag inte.
Vad dansar du till: Dansar bara när alkoholhalten är fruktansvärt hög. Dansar runt ibland hemma för mej själv också, då blir det den låten som spelas.
Kan du sjunga: Alla kan sjunga! Dock tillhör jag gruppen som sjunger mindre bra.
Spaghetti eller makaroner: Små snabbmakaroner is the shit! Gillar inte skruvar och Gnocci och allt vad dom heter, dom smakar konstigt.
Ett land jag helst vill besöka: Irland.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Han HAR bra texter, sen huruvida framförandet är låter jag vara osagt.

Postat av: Iddelin

Känner att även jag måste göra min röst hörd i denna fråga; jag anser att både texter och framförande är bra! Så de så! Haha.

Tack för mig tack.

2008-02-28 @ 19:07:29
URL: http://iidaa87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se