Många.

Nu sitter man och väntar på att bussen till Rätan ska gå,
lite mer än en timme kvar och vad kan man bäst göra av den tiden?
Jo, skriva lite blogg såklart, så ni, mina kära läsare, ska ha något kul idag.

The Night gick ganska fort faktiskt,
körde in 2 timmar, det var inte dåligt.
Jyrki behövde hjälp med plastaren, inte annat än att man känner sej liiite behövd på det där stället iaf.
Sen havererade dock hela skiten, det är inte mitt fel, jag looovar!
Nåväl, annars gick natten (över förväntan) ganska fort,
stod och la plattor med Janne och då blir det aldrig tyst. Det uppskattar vi! Han är ju för rolig den karln.

Guacamole-dippen ser hemskt frestande ut där den står,
men ack så äcklig den var, inget jag kan rekommendera.
Ta då heller Ostdippen istället, den var grym!

Förresten så uppdaterar jag från min egen kära Glenne nu,
han är allt en trogen vän i alla väder som sitter hemma på sin vanliga plats och väntar på mej när jag kommer hem, en sån karl skulle alla ha!

Packat och klart inför Sundsvalls resan nu,
får jag hoppas, det är ju alltid någonting man har glömt.
Tandborste och snus är nedpackat, då klarar jag mej i helgen!

Dessutom vill jag till Dollarstore, såg grymt fina tavlor där i bladet,
någon som ska dit?

Jäjä, nu ska jag nog kolla vidare lite innan det är dags att dra på sej dojjorna och gå den långa vägen till busshållplatsen.

/ Ellinor - En hurtig tös med en tung väska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se