Mentalt nedbruten.

Det är sannerligen så jag känner mej nu, jag känner med Glenne,
han har typ fått klamydia eller dylikt..något virus är det iaf.
Pop-ups till tusen och segt som attan.
Trojanska hästar äro icke att leka med,
måste nog ringa min vän Robert för lite konsultation angående Glennes förhoppningsvis tillfälliga tillstånd.
Jag vet att ni har väntat på att få läsa min blogg,
och här kommer det ett inlägg..(om det går att uppdatera).

Helgen var riktigt rolig med massa sköningar och goda drinkar,
dock ligger Raz Amanaz ma fräz överst på drinklistan.
Det är min och Soppsans alldeles egenkomonerade drink,
Elloida däremot (som är min och Idas drink) har jag glömt bort "receptet" på,
kan du friska upp mitt minne Ida?

Uppsala på Torsdag, det kommer bli skoj!
Helgens händelser är ännu inte bestämda,
förutom Tekniska museet och Cosmonova (tror jag det var)..

Nu låter min sängkamrat konstigt så nu är det nog dags att sova även för mej.

/ Ellinor - en natt av helvetet med inplastaren kvar..

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Jasså åker Ni redan imorgon.
Ja då får han köra försiktigt!
Jobbar inte Danne natt? När åker Ni han måste väl sova först?????
Puss

2008-02-13 @ 08:32:06
Postat av: Mamma Di

Du kan väl titta in och uppdatera lite från den stora världen så man får höra lite vad som händer!
Hälsa Pärra och Danne!
Puss

2008-02-15 @ 11:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se