Nattmat.

image54

Gjorde ett mycket mycket tappert försök att få till vad jag har ätit i natt på en vacker bild,
dock blev den inte så vacker, men ni kanske ser vad det föreställer?
Det är iaf en kopp med varma koppen (Jordgubb och Vanilj), en tallrik yoghurt (hallon) och en smörgås med skinka (grovt bröd..blir du stolt över mej nu mamma?..hehe).

Natten gick ut på att försöka finna på diverse upptåg,
vi hade många uppslag, såsom busringa, spela rundpingis, leka kurragömma, spela kort mm.
Dock slogs det mesta ur hågen pga ingenting,
det enda som dom flesta var superpepp på var pingisen,
men det gick bort pga avsaknaden av pingisbord.
Dock hade jag och Göran en vild diskussion om vart pingisbordet skulle stå,
dock kom vi inte fram till något.
Vi har också lärt oss inatt att Sophie är en hurtbulle och att det räcker att vara ute och gå i 20-30 minuter för att det ska ta..eller hur det nu var?!

Och varför sover inte jag nu då? Nä, det ska jag berätta för er,
jag är inte speciellt trött, har suttit på King nästan sedan jag kom hem och försökt kamma hem några juveler,
få blev de, men jag leder över Herr Morgonjobbare iaf, nöjd nöjd nöjd!

Träna ska man göra idag också, det ska bli riktigt gött det faktiskt,
men jag kommer nog skämmas när jag lägger mej och inser att jag faktiskt inte orkar så mycket i bänkpressen,
då kommer nog Herr Muskulatur skratta åt mej, men men, man kan bara bli bättre.

Såg sista avsnittet av "Sex and the city" i gårkväll, för ungefär femtioelfte gången,
den är ju så bra den serien, tror jag måste hitta någon ny serie att kära ner mej i nu,
är ju på god väg att bli lika kär i O.C, om nu säsong 3 kunde anlända i min ägo snart.

Kollade på "En annan del av Köping" igår också, sjukt rolig han är Tobbe,
"Dricker dom inte kaffe?"..jävla stjärna!!

Jaja, nä, nu kanske man skulle ta och försöka sova några timmar innan det är dags att lyfta skrot,
men jag hade ju faktiskt ångan uppe till att skriva blogg nu, det rinner som en kran ur mej :).

/ Ellinor - äter massa grova mackor nätterna igenom..(men spelar inte pingis).

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tyckte det såg ut som en hamburgare på bilden;)

2008-02-04 @ 08:16:28
Postat av: Mamma Di

Tyckte också det såg ut som en hamburgare men nu blir jag riktigt glad när jag hör (läs läser) att det är en grov macka!!
Puss

2008-02-04 @ 12:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se