Seriöst?

..Jag lovar, på Acb har vi aldrig varit seriösare..
(klicka för större bild)

 Sophie nedgrävd i en låda med skruvpåsar

 Arons ass är nu officiellt

 Aron leker med tryckluften

 ..som sagt, vi är ALLTID seriösa!

Hade massor av uppslag att skriva om när jag var på jobbet, nu står tankeverksamheten på minus..tvi vale för idétorka!

Men jag måste dock citera min vän Sophie som gjorde ett så klockrent uttalande idag,
dock fattade jag inte vad hon menade förän 4 år efteråt..

"Det känns som det är något emellan oss..kan det vara ett fettoäckel?"

Dessutom spelade jag bort mej på pokern idag,
allt för att slippa stå och lägga dessa jävla komplement..det gick som smort!

(Uppdaterar nog mer senare när motivationen har hittat hem igen)..

/ Ellinor - med dom seriösa arbetskamraterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se