Blå stass.

Jaha, då hade man på sej den blåa stassen idag igen och redo att snart knalla iväg,
känns som det inte är så motigt att gå på jobbet idag som det ibland kan vara.
Tredje passet igår trodde jag att jag skulle gå under, ingenting ville fungera som jag ville och jag
började nästan gråta av lycka när det var rast.
Sista passet hade vi inte så mycket att göra så Ida och jag beslöt oss för att gå ner till grabbarna i Källaren,
lagade två tre pallar, tömde hissar och moppade upp vatten..eller ja, det var mest Iddelin som moppade,
jag stod mest och skrattade åt hennes sjuka idéer om att Nutte och Dennis hade vattenkrig i tubsockor..
(OBS! Det var bara Nutte som hade tubsockor, och dom hade halkat ner på halva foten sådär oskönt).

Jaja, hoppas på en like rolig dag idag med och att jag hinner lyssna på min musik lite mer,
vart inte så mycket igår av den varan, men idag ni!

Inte så mycket intressant skrivet idag heller, men men, har lite brådis,
ska till Idde och kolla vattentrycket..haha!

/ Ellinor - har bra vattentryck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se