Humor?

Nu ska vi se om jag har någon mitt på dagen humor,
kan iaf säga som Ida, att det är svårt att slita sej från datorn.
Har man väl satt sej här går tiden dubbelt så fort som den gör när man tex är på jobbet.

Skotertur idag med massa pojkar, många skratt och ett trasigt styre..skadeglädje är den bästa glädjen sägs det ju :).

Vet inte riktigt vad jag håller på med, sitter och lyssnar på Sven-Ingvars,
ja, för då lär man säkert komma i partystämning,
måste nog sätta på lite Nordman, det verkar ju funka enligt Sophie.

Manne ringde idag och frågade omn jag var i Rätan,
fan att jag inte var det tänkte jag,
men dom skulle nog komma förbi en sväng i morgon..
Manne, Johanna och lilla ALFRED!
Jo, för nu har han ett namn!

Den där humorn som jag skrev längst upp tror jag är borta igen,
är inte på humör för någonting just nu,
är så less på världen!
Jag hatar mej själv för att jag är less, så är det!
Men inget ska komma emellan mej och party med chicksen ikväll :D.
Ska snaart kila över till Iddelin, ska bara avsluta groggen!

/ Ellinor - ...och Sven-Ingvars, det är ju pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se