Ingen uppdatering.

Uppdaterade inte igår kväll ty tröttheten tog överhand när jag kom innanför dörren,
orkade inte ens läsa mina älskade bloggar, men idag är det gjort.
Har även hunnit med att titta lite på "Söderkåkar", men som läget är nu så kommer jag nog aldrig hinna titta klart på den filmen, tittar ungefär 10 minuter i stöten och det tar lång tid.

Gårdagskvällen gick hyffsat, ganska mycket folk och jag tyckte nästan att dom flesta var ganska buttra,
inklusive jag, ingen sa speciellt mycket, det kändes dock ganska skönt, men konstigt.
Fick mitt arbetsbetyg igår också och när jag väl vågade öppna det så blev jag faktiskt glatt överraskad.

Undra vad den här dagen har att bjuda på då? Måste iaf duscha och gå på affären.

Drömde en helt sjuk dröm i natt, drömde att jag kläckte ut en unge,
en flicka. Men eftersom jag inte visste att jag skulle få barn så klädde jag på henne dockkläder,
sedan gick jag på Acb och badade i ett badkar som stod på linan,
dock hade jag glömt att ta med mej någon handduk.
Sedan när jag skulle gå hem så tog jag massa sjalar och la in ungen i,
schysst morsa som orkar köpa kläder till ungen!
Dessutom så var det en kille som jobbade på Acb förut som var pappan..
helt sjukt med andra ord!

Helgen blir den kortaste ever, slutar på fredagkcäll klockan 22 och börjar på söndagkväll klockan 22,
så det blir nog en riktigt lugn helg.

Och mamma, Ärtsoppa är verkligen inte fy skam! :)

/ Ellinor - mamma till en unge i dockkläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se